Izvajalec in splošni prodajni pogoji
Spletno trženje ANTENE izvaja:
ANTENE spletna trgovina, Matjaž Zupančič s.p., Potok 39, 8351 Straža, registriran pri Upravni enoti občine Novo mesto.
Opravilna številka 038-2487-00, matična številka obrata 1316478000, identifikacijska št. za DDV SI33390223.
Cene izdelkov in poštnine so v evrih (€) z DDV.
Cene navedene v spletni trgovini veljajo le za internetno prodajo izdelkov.
Blago dostavljamo po Pošti Slovenije. Blago dostavljamo tudi izven Slovenije.
Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.
Ker smo registrirani le za trgovinsko dejavnost na drobno izven prodajaln, na samem sedežu podjetja ni trgovine z maloprodajnim materialom, zato tak način nakupa ali prevzema blaga odpade.
Garancija
Garancija je 1 leto, če ni drugače navedeno. Velja le za blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov in je zanj zakonsko predpisana obvezna garancija. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije.
Garancijo kot kupec uveljavljate neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu, ki je naveden na garancijskem listu. Izdelke pošiljate v skladu z navedbami v garancijskem listu na navedene naslove proizvajalcev in servisov. V kolikor vam ustreza lahko uveljavljate garancijo pri nas, vendar vas pri tem bremenimo za manipulativne stroške pošiljanja na servis. Garancijo uveljavljate z garancijskim listom in priporočljivo tudi z našim računom.
Proizvajalec oziroma pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Vse stroške dostave v garancijskem roku vedno krije kupec, ki uveljavlja garancijo.
Pošiljke se obvezno pošiljajo po Pošti Slovenije, pri čemer pa pošiljke ne smete obremeniti z nikakršno odkupno vrednostjo.
Odstop od nakupa, vračilo blaga
Upoštevajte! Izdelkov ne pošiljamo na vaša testiranja. Ker je za montažo antenskih naprav potrebno imeti določena predznanja, priporočamo, da se za nakup odločite le, če takšna znanja in izkušnje imate. Pri zahtevnejših montažah so za uspešen rezultat potrebne tudi profesionalne meritve razmer na naslovu, kjer bodo nameščene.
V primeru, da izdelek potrošnik v tem času uporablja oziroma priključi in preizkuša, nato pa si premisli, velja, da se s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe v smislu določil ZVpot.
Izjemoma se lahko dogovorimo tudi za vračilo uporabljenega izdelka, vendar se za to možnost in delež vračila kupnine dogovarjamo za vsak konkreten primer posebej. V takem primeru kupcu, ki je izdelek testiral ali ga celo nekaj časa uporabljal zaračunamo najmanj 15 % najemnine od vrednosti izdelka. Slednje pa ne velja za občutljive izdelke, kot so recimo antene, ki jih nazaj ne sprejemamo v nobenem primeru, če so bile te že na kakršenkoli način že uporabljene in priključene. Seveda pa prej povedano ne velja za izdelek za katerega se naknadno izkaže, da nima lastnosti, kot smo jih navedli ali je celo z napako.
Nasprotno pa lahko neuporabljeno in nepoškodovano naročeno blago, ki ste ga zgolj fizično pregledali, kot bi ga lahko to v klasični trgovini, vrnete v 30 dneh od prejema, o svoji nameri pa nas morate predhodno pisno obvestiti v 14 dneh od prejema pošiljke. Obvestilo o tem pošljite po pošti ali ga pošljete na naš elektronski naslov. Ni dovolj, da nam izdelke samo vrnete. V petnajstih dneh po vračilu izdelkov vrnemo kupnino v katero pa niso všteti stroški pošiljanja, Paypal provizij in provizij ob poštni odkupnini.
V 14 dneh po prejemu blaga imate torej čas, da izdelke fizično pregledate, kot jih lahko to v klasičnih trgovinah, ne smete pa jih v tem času uporabljati, sestavljati, programirati, z njimi opravljati teste ipd. Blago morate vrniti takšno kakršno ste prejeli, čisto ter v nespremenjeni količini. Izdelki, ki se vračajo morajo biti v originalni embalaži z vsemi dodatki, ki so bili priloženi.
Pošiljke v povratku se obvezno pošiljajo po isti poti to je po Pošti Slovenije, pri čemer pa se pošiljka ne sme obremeniti z nikakršno odkupno vrednostjo. Pošiljke z odkupninami v povratku ne sprejemamo.
Reklamacija
Blago lahko reklamirate, če nima lastnosti, ki smo jih kot prodajalec obljubili, če smo vam poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajoče od vašega naročila.
Blago lahko reklamirate v 8 dneh od nakupa in zahtevate takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek. V primeru reklamacije poštne stroške krijemo mi.